Retourbeleid
U kunt uw artikel(en) binnen 10 dagen na aankoop retourneren. Omdat we een klein onafhankelijk bedrijf zijn, kunnen we geen retourzendingen accepteren van artikelen die niet passen (vanwege een verkeerde schoenmaat, bijvoorbeeld). We kunnen ook geen retourzendingen accepteren van tweedehands artikelen met een kwaliteitsbeoordeling van 9,5/10 of lager. Meer details hierover lees je in de Algemene voorwaarden. Als er echter significante en grote schade of slijtage aanwezig is (die niet in de beschrijving is vermeld of die niet op de productfoto is weergegeven), bespreken we graag uw retourzending. U kunt contact met ons opnemen via info@shoeable.nl. De koper moet de retourzending betalen (we raden u aan om gebruik te maken van een bezorgservice met tracking, aangezien we niet verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor ontbrekende items die naar ons worden teruggestuurd). Shoeable is op geen enkele manier aansprakelijk voor schade of gebreken aan het product veroorzaakt door langdurig gebruik. Raadpleeg de fabrikant als u dergelijke problemen ondervindt. Als u zich zorgen maakt over de maat voor een bepaalde schoenstijl, raadpleeg dan de maatrichtlijnen van de fabrikant.
Restitutie
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, nemen we contact met u op om te melden dat we het artikel hebben ontvangen. Na goedkeuring wordt uw terugbetaling binnen 3/5 werkdagen verwerkt, afhankelijk van uw betalingsoptie.
hulp nodig?
Neem contact op via info@shoeable.nl